De waardering van www.ugears-shop.nl bij WebwinkelKeur Klantbeoordelingen is 9.2/10 gebaseerd op 208 reviews.

ugears nl banner up 1400x250 1.6 jpeg

FAQ

VEELGESTELDE VRAGEN (FAQ)

FAQ. HIERONDER VINDT U EEN OPSOMMING VAN REGELMATIG TERUGKERENDE VRAGEN

  1. Algemeen
  2. Bestellen
  3. Verwerking
  4. Verzending
  5. Retour
  6. Garantie
  7. Onderdelen
  8. Een advies bij de assemblage.

Antwoorden op de meest gestelde vragen kun je vinden in de uitleg over onze webwinkel en het bestelproces staat hieronder weergegeven. Kun je geen antwoord vinden op je vraag of heb je een specifieke vraag aan een van onze medewerkers, dan kun je contact met ons opnemen via de volgende communicatiemiddelen:

 

E-mail :

Onze klantenservice is te bereiken via de e-mail. Je kunt contact met ons opnemen via het e-mailadres: info@ugears-shop.nl

Telefoon:

Wil je direct contact met onze klantenservice, dan kun je ons het beste bellen. Het telefoonnummer waarop wij bereikbaar zijn is: (+31) 850-656285
Je kunt de klantenservice bereiken op de volgende uren en tijdens de volgende dagen:
Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 17:00 uur.

Veelgestelde vragen

  1. Algemeen
    1. Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?

Onze Algemene Voorwaarden zijn te lezen en te downloaden op https://ugears-shop.nl/voorwarden/

1.2 Ondersteunen jullie beoordelingen?

Uiteraard doen wij er alles aan om onze service en dienstverlening te perfectioneren. Wij zouden dan ook graag een beoordeling van jouw aankoop zien, zodat wij ons kunnen verbeteren.

Wij werken samen met beoordelingssite webwinkelkeur.nl

  1. Bestellen

2.1 Winkelwagen procedure

Stap 1: Producten selecteren
In onze webwinkel kun je producten bestellen door middel van het klikken op de ‘Toevoegen aan Winkelwagen’ button. Wanneer je op deze button drukt wordt het product in de winkelwagen geplaatst en word je doorgestuurd naar de winkelwagen. Hier heb je de keus om het aantal aan te passen, het product uit het winkelmandje te verwijderen, je kortingscode invullen, verder te winkelen of verder te gaan met het bestelproces.

Stap 2: Invoeren adresgegevens
Op deze pagina kun je je adres invoeren. Dit is het adres wat op je factuur komt te staan en welke gebruikt zal worden om je bestelling af te leveren. Indien je afleveradres hetzelfde is als je factuuradres kunt je verder gaan met de bestelling. Wanneer je een ander afleveradres wilt invoeren kun je op ‘ander verzendadres’ klikken. Daar kun je de benodigde gegevens invullen en verder gaan met de bestelling.

Stap 3: Betaalmethodes
Hier kun je kiezen met welke methode je wenst te betalen. Je hebt hierbij de keuze uit: iDEAL, Paypal, Belfius, Bankcontact/Mister Cash, Credit Card, Sofort, CBC. 100% veilig voor jou en gemakkelijk voor ons. Vink de betaalmethode aan die je wilt gebruiken, zodra je in de volgende stap je bestelling bevestigd zal je door worden gestuurd naar de betaalomgeving van de geselecteerde betaalmethode. In deze beveiligde omgeving kun je de betaling voltooien.

Stap 4: Overzicht. Bestelling controleren
Nu ben je bijna aan het einde van het bestelproces. Je kunt nu je bestelling en factuur- en leveringsadres controleren. Hier krijg je de keuze om terug te gaan of door te gaan naar betalen.

Stap 5: Betalen
Wanneer je nu op ‘Bestellen en betalen’ klikt heeft u de bestelling geplaatst en kun je afrekenen.

2.2 Ik heb een fout gemaakt bij het bestellen. Wat moet ik doen?

Het gebeurt weleens dat je een fout maakt bij je bestelling. Gebeurt dit, neem dan contact met ons op. Wij kunnen dan altijd je bestelling aanpassen of annuleren.

 

  1. Verwerking

3.1 Hoe lang duurt het voor mijn betaling is verwerkt?

De betaling zullen direct verwerkt worden. Dit zorgt ervoor dat je product sneller verstuurd kan worden en er sneller genoten kan worden van jou nieuw(e) Ugears bouwpakket(ten).

3.2 Heeft de betaalwijze die ik heb gekozen invloed op de levertijd?

De betalingswijzen iDeal, PayPal, Bancontant, Sofort Banking, Belfius en Credit Card verwerken je betaling direct, waardoor je producten in principe direct verstuurd kunnen worden.

3.3 Is het mogelijk om nu te bestellen en pas later te betalen?
Nee, helaas behoort dit nog niet tot de mogelijkheden.

  1. Verzending

4.1 Wat zijn de verzendkosten?

Ugears-shop.nl verzend je bestelling geheel gratis binnen Nederland wanneer je bestelling een waarde heeft van € 50,00 of meer! Verzenden is natuurlijk niet gratis maar wij brengen hiervoor geen kosten in rekening. Wanneer je bestelling een waarde heeft van minder dan € 50,00, dan vragen wij een kleine bijdrage van € 3,50 inclusief BTW.

4.2 Wanneer wordt mijn bestelling verzonden en geleverd?

Nadat wij het totaalbedrag van je bestelling hebben ontvangen zal Ugears-shop.nl er alles aan doen om je bestelling op dezelfde dag te verzenden, echter houd er rekening mee dat wanneer je op vrijdag na 23:00 uur en in het weekend bij ons een order plaatst dit pas op maandag verzonden kan worden.*

4.3 Kan ik het pakketje volgen wanneer u het verzonden heeft?

Zodra de bestelling is verzonden ontvang je een e-mail met daarin alle gegevens die nodig zijn om je bestelling te volgen en de verwachtte aflevertijd te bekijken.

* Op zaterdag en zondag wordt bepaalde post veelal niet bezorgt, waardoor bestellingen gemaakt vanaf zaterdag vaak pas op de eerstvolgende dinsdag worden geleverd.

  1. Retour/ Herroepingsrecht

5.1 Informatie betreffende herroepingsrecht en retour recht bij Ugears-shop.nl

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is uw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Mocht u gebruik maken van uw herroepingsrecht, dan heeft u na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening en zullen met de verzendkosten verrekend worden indien u gebruik maakt van ons retour label. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@ugears-shop.nl Wij zullen u een retour label toesturen in de mail. Dit label kunt u uitprinten en op de opnieuw ingepakte zending plakken. Dan kunt u deze bij de post inleveren zonder extra kosten.Wij verrekenen het bedrag van de retourzending met de verzendkosten. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

5.2 Welke artikelen kan ik retourneren en welke artikelen niet?

Alle artikelen kunnen uiterlijk binnen 14 (veertien) dagen na ontvangst aan ons geretourneerd worden mits het artikel onbeschadigd, in onbeschadigde originele verpakking en ongebruikt teruggestuurd wordt.

  1. Garantie

6.1 Wat is de garantietermijn?
Op al onze artikelen heb je de wettelijke garantie.

Je hebt ten allen tijde de gelegenheid om eventuele gebreken te melden.

  1. Onderdelen

Het komt soms voor dat onderdelen stuk gaan door een ongelukje. Er kunnen ook losse onderdelen nabesteld worden zodat je je project ondanks een ongelukje af kunt maken: https://ugears-shop.nl/onderdeel-bestellen/

  1. Een advies bij de assemblage.

Heb je een vraag m.b.t. de assemblage neem eens een kijke in onze Facebook groep UGears Bouwexperten : https://www.facebook.com/groups/419626955147920/

Deze groep is ook een fanclub voor mensen die het bouwproces leuk vinden of zichzelf als UGears experts beschouwen.

Wat wij daar doen:

- elkaar helpen met advies of tips;

- UGears herinneringen en –momenten delen;

- contact leggen met mensen die onze hobby delen.